wtorek, 29 lipca 2014

WAŻNE!!

Nie będę się rozpisywać. Mam smutną wiadomość, no, może nie taką smutną. Koniec z tym blogiem, nie potrafię już go pisać, przeczytałam go od początku do końca i jest, nie oszukujmy się, beznadziejny. Taki typowy fanfic fanki czyli jedna wielka masakra. Podziwiam was, ze w ogóle to czytaliście, dziękuję za komentarze, za dobre i złe słowa, to motywowało, ale na prawde..
Bloga nie usuwam bo po co? Niech będzie i niech będzie przypominał mi te  3 (?) lata.
Co do pisania, może założę za parę tygodni nowego bloga, być może. Z nowym opowiadaniem, może tym razem będzie normalne.  
Tak czy tak trzymajcie się pisanie było wielką przyjemnością i czytanie komentarzy również ;)



Avalon Calder

3 komentarze:

  1. Z trudem zniosłam to: http://opo-corka-lowcy.blogspot.com/2014/07/wazne.html
    ALE JAK MOŻESZ PRZESTAĆ TO PISAĆ! :C

    Mam jednak nadzieję, że założysz kolejnego bloga, bo kocham czytać twoje prace i by było trochę dziwnie wiedząc, że już nic nie napiszesz :(

    CZEKAM NA JAKIEŚ DOBRE WIEŚCI I TO JA MAM BYĆ PIERWSZĄ OSOBĄ, KTÓRA SIĘ DOWIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sie dowiem pierwsza :D

    Gumisiu dobrze wiesz ze cos co napiszesz ty nie bedzie normalne :* lovki i powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos bedzie na pewno nie wiem kiedy ale bedzie tylko juz nie o 1D czy TW tylko czyms malo znanym a tak wgl to BOOM SHAKALAKA BOOM SHAKALAKA XD taaka mala podpowiedz ;)
    Eeej tylko zeby mi tu ringu nie urzadzac okej bo zamkne biedronke i amunicja wam sie skonczy ;)
    Aa i tak jak juz cos to zelus ekhem ti ty jestes gumis a po drugie racja to nie bedzie normalne :) powiadomie obie
    Avalon

    OdpowiedzUsuń