środa, 3 lipca 2013

ROZDIZAŁ 74

(Lana)
Lulu poszła poszukać butelki , Zayn pisał zadania , a raczek próbował , na kartkach.
- Może byście pomogli? -spytał
- Nie dzięki , tak nam wygodnie-powiedział Louis 
- Lana , wstawaj-powiedział- pomożesz mi
Niechętnie wstałam i usiadłam koło Malika
-Więc?-spytałam 
- Co 'Więc?' Piszcie, sam nic nie wymyśle 
Louis usiadł koło nas 
- Ale wiesz ze Lana to Lana, nie wiadomo co się po niej spodziewać - zauważył Lou 
- Ta ale zaryzykujmy - powiedział Malik
Zaczęłam wypisywać zadania na kartce , Malik sie ulotnił, a Lou pisał pytania. Zbyt poważne te zadania to nie były. Zeszło nam jakieś półtorej godziny i byliśmy gotowi.Mieliśmy 9 zadań i 7 pytań.
-Lulu-powiedziałam wchodząc do kuchni i chciałam zapytać o tą butelkę ale widok kuchni mnie zszokował .Lulu zbierała coś z podłogi a kuchnia była cała z mąki unoszącej sie w powietrzu.- Coś ty tu zrobiła?!?! Ja ci móiłam żebyś butelkę przyniosła!
- TO JA MIAŁAM ZNALEŹĆ BUTELKĘ ?!?! -spytała zszokowana  
- Tak , cos ty robiła przez te półtora godziny ???
- No, sorry, spadły na mnie gdzieś tak 3 paczki maki więc wiesz
- Lulu...
- Zaraz znajdę i przyjdę  - powiedziała i zajrzała do szafki
- Ta, oby -powiedziałam i wyciągnęłam a szafki wielki pojemnik z pieprzem
- Po co ci to?
- Kara, za nie zrobienie zadania albo pytania 
Przyszłam do salonu gdzie siedzieli już Louis,Nathan, Zayn Niall i Hazza
- No to co zaczynamy? -spytała Lulu wchodząc 
- Co wy tu robicie? Nie powinniście być na imprezie?- spytałam
- No tak - odparł Sykes
- Ale musieli wezwaź policje , Taylor szuka jakiejś imprezy gdzieś.. na razie mamy byc w domu
- No to siadamy
- Kto kreci? -spytała Lulu kładąc butelkę na podłodze
- Serio po cytrynówce? -spytałam
- No co? Nie mogłam nic innego znaleźć
- Ta..
Lulu zakręciła , wypadło na Louisa. Lulu wzięła kartkę z zadaniem
- Masz... Zatańczyć macarene
Chwile potem Louis wykonywał jakieś dzikie densy  . Usiadł i zakręcił wypadło na Nathana
- Więc... -zaczął - hm... dam ci pytanie -Wziął kartkę -  Co byś zrobił gdybyś spotkał swojego klona?
- Nikt by nie mógł być moim klonem , jestem zbyt piękny - powiedział z uśmiechem zaczesując ręką swoje włosy.
- Ta z tym się zgadam -poparła Lulu
Nathan zakręcił, wypadło na Nialla, wział kartke
- Co byś wolał, być zjedzonym przez rekina czy zostać za torturowanym przez małpy ?
- Kto to wymyślał?- spytał Niall z dziwną miną
- Ja !- krzyknął Louis
- Ta, ani jedno ani drugie
- Musisz coś wybrać- powiedział Zayn
- No dobra... Niech będzie rekin , ale jeśli w moim pokoju coś będzie to was uduszę !
Niall zakręcił wypadło na Louisa
- Co by było gdyby zamknęli cię w centrum handlowym?
- Byłaby imprezka !!
Lou zakręcił , teraz ofiarą stała się Lulu
- Mam sie bać? -spytała
- No a jak , zadanie ci dam. Masz.. -powiedział losując kartkę - Masz... pocałować Nathana
Nathan zrobił swoja minę  a Lulu się na niego rzuciła  i zaczęli się całować.
- Trzy lata potem -powiedział Harry
- Zazdrościsz mu? -spytał Niall
- Nie , czego niby?
- Gramy dalej??
- Jasne
Lulu zakręciła po paru chwilach , wypadło na Zayna
- Masz dać -powiedziała i zaczęła się śmiać - dać zrobić z siebie ciastko ?
- Co?
- O co w tym chodzi?? - spytał -Kto to wymyślił?
No to przyszedł czas na moje wyjaśnienia  
- Ja -pochwaliłam się i pobiegłam do kuchni po bitą śmietanę i wiśnie w słoiku . Gdy Zayn zobaczył co mam  w ręce na serio się wystraszył co doprowadziło do ataku śmiechu Nialla.
- To co ?- spytałam -Robimy??
- Hahahaha no jasne -wykrzyczał Niall
- A czy ja tu mam coś do powiedzenia?
- Nie , chyba że chcesz wąchać pieprz -powiedziałam
- Dobra , dajesz -dał za wygraną
Zaczęłam stroić jego głowę bita śmietana , gdy skończyłam na czubku położyłam wisienkę.
- Mogę to już z siebie  ściagnać ?-s pytał
- No tak , zapomniałam  dopisać, do końca dnia masz to nosić
- Dobra dobra
Zakręcił butelką wypadło na mnie
- Hah no co za ironia.. -powiedział odkrywając kartkę - masz sie dac przerobić na Hitlera
- Super! Po co ja to wymyślałam ? - spytałam sama siebie
Lulu wzięła markera i dorysowała mi wąsy i brwi
- Jestem Hitlerem Yeeaaa!!! - zaczęłam biegać po pokoju jak opętana
Teraz ja zakręciłam. Wypadło na Louisa
- Heh - westchnęłam - masz sobie zrobić maseczkę z budyniu
- Nie no serio tam jest tak napisane ?
- No -pokazałam mu kartkę
Lulu przyniosła rozrobiony budyń w wodzie tak ze wyglądał jak krem. Lou sam sobie go zaczął nakładać . Trochę to trwało , ale w końcu skończył. Wyglądał jak japonka.
- Kręć -powiedziałam
- Ta, niech zgadnę mam w tym siedzieć do końca dnia ? Tak?
- No ba!
- Dobra dobra  jeszcze się odwdzięczę
- Ty mi grozisz czy żartujesz?
- Zobaczysz - powiedział kręcąc butelką . Wypadło na Harry'ego - Masz zjeść majonez
- Niech zgadnę , też Lana wymyślała? -powiedział
- No ba -powiedziała Lulu
- Serio muszę? 
- Tak , chyba że  -podsunęłam mu talerzyk z pieprzem
Ten lekko się nad tym pochylił a Louis niespodziewanie  wcisnął mu głowę do tego talerzyka.
Harry zaczął kichać i kaszleć. Zaczęło się ratowanie go. Po pół godzinie  można było grać dalej.
Teraz Lulu miała zadanie 
- Masz pocałować ...Zayna.. chyba ze chce rz skończyć tak jak ja?
Lulu popatrzyła na Nathana , wiedziałam ze ma dylemat. W końcu podeszła do Malika i go pocałowała 
Chwilę potem Nathan miał zaśpiewać jakiś hit.
- Ja uwielbiam go Styles tu jest i tańczy dla mnie. Bo , dobrze to wie że zgwałcę go i w szafie schowam na dnie - zaczął śpiewać
Potem Niall miał pocałować Hazzę . Robiło się już późno. Na samym końcu Nathan miał wypić Domestos.
- Lana - krzyknął gdy sie dowiedział co ma zrobić 
- Coooo......?? -spytałam z miną niewiniątka.
- Nigdy więcej nie gram z nią w butelkę -powiedział
- Też cię kocham
- Ej!- Lulu walnęła mnie w ramię
- No co? - spytałam  
Tym czasem Zayn już nalazł Nathanowi  do szklanki płyn. 
W tym samym momencie do domu wszedł dziadek. 
- Co robicie? - spytał  i popatrzył na nas jak na idiotów sie nie dziwie ja pomalowana mazakiem Louis z budyniem na twarzy a Zayn z bitą śmietaną na głowie.
- Niiiiic -pisnęłam i uciekliśmy na górę 
El i Karolina porwały chłopaków (czyt. Nialla Hazzę i Nathana) na jakąś nową imprezę. 
*Noc*
Obudził mnie krzyk 
- Lana pomóż mi!! -krzyczała Lulu 
 - Co sie stało ?! 
- Nic, tylko jestem przewiązana do łóżka?!?!?!


CDN...

----------------------------------------------------------
Jakiś taki drętwy mi wyszedł. Nieważne dodałam gify, jak się podoba? 
Polecajcie, czytajcie i komentujcie.
łał nie wiem jak mi to wszystko do głowy przyszło?!?!?! Jakoś tak dziwnie mi się go czyta ale decyzja do was należy. 



5 komentarzy:

  1. - Kto kreci? -spytała Lulu kładąc butelkę na podłodze
    - Serio po cytrynówce? -spytałam
    - No co? Nie mogłam nic innego znaleźć
    CYTRYNÓWKA RZĄDZI!

    - Więc... -zaczął - hm... dam ci pytanie -Wziął kartkę - Co byś zrobił gdybyś spotkał swojego klona?
    - Nikt by nie mógł być moim klonem , jestem zbyt piękny - powiedział z uśmiechem zaczesując ręką swoje włosy.
    Z TYM SIĘ W 100% ZGODZĘ ;D

    - No dobra... Niech będzie rekin , ale jeśli w moim pokoju coś będzie to was uduszę !
    NIALL MA SIĘ CZEGO BAĆ ^-^

    Ja uwielbiam go Styles tu jest i tańczy dla mnie. Bo , dobrze to wie że zgwałcę go i w szafie schowam na dnie
    HIT LATA 2013! NORMALNIE CIĘ UBÓSTWIAM!

    Z cytatów to tylę bo bym musiała cały rozdział skopiować!
    Ta gra w butelkę... HAHAHAHAHAHA!
    Ciastko, budyń, majonez... LEJĘ ZE ŚMIECHU!

    TYŚ JEST MOIM MISZCZEM!
    WIELBIĘ CIĘ!

    Czekam na next ;**

    Ps. Te gify były po prostu JBRVERBHJKVBRJKIB! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, lałam ze śmiechu XDDD
    BOSKIE XD
    Kocham ten rozdział < 33
    xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam ją, jej tu nie ma, ale pisze dla mnie, bo dobrze to wie, że kocham za to ją i w sercu trzymam na dnie...

    Kochana, zaczęłam czytać wczoraj. To opowiadanie jest po prostu zajebiste!!! Czekam na kolejny rozdział! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak to czytam, to mam pytanie: gdzie jest Liam? I co tu jakiś Nathan robi? Nie czytałam reszty imaginów ( o ile wgl są) więc nie wiem skąd to się wzięło i proszę wyjaśnijcie mi to.

    A imagin nie zwracając uwagi na brak Liama całkiem fajny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liama nie a bo pojawi się w następnym rozdziale bo to nie są imaginy tylko opowiadanie. Nathan jest bo to jest też opowiadanie o The Wanted ale tylko w sumie on i Tom się pojawia. Ciesze się że ci się podoba
      ;D

      Usuń