piątek, 28 września 2012

ROZDZIAŁ TRZECI

         (Lana)
Słyszałam jakieś dziwne kroki , miejsce co prawda było zaludnione ale te kroki były takie bliskie ,serce zaczęło mi walić ze strachu .Ktoś koło mnie kucną i chyba na mnie popatrzył bo dopiero po chwili odezwał się:
- trzymaj spadło ci -powiedział dziwnie znajomym głosem podał mi tą rzecz . 
Ja ciągle miałam spuszczoną głowę i trzymałam się za nią rekami. Pomyślałam ze jak będę udawać ze go nie słyszę to sobie pójdzie , jednak byłam w błędzie .Chłopak schylił się jeszcze bardziej a ja podniosłam trochę głowę .I wtedy zobaczyłam te jasne morsko niebieskie oczy... Łza kapnęła na nos chłopaka. Ja nie mogłam nic powiedzieć dlatego ze płakałam. Otarł łzę z nosa i podał mi breloczek który urwał mi się,z telefony było to czarne serce z napisem ONE DIRECTION . Mimo tego ze ktoś był obok mnie dalej nie mogłam przestać płakać , podniosłam głowe wyżej i popatrzyłam się na chłopaka. A on powiedział :
-co ci się stało ? wyglądasz na zagubioną
- po co ci to wiedzieć ?- spytałam dziwnie płaczliwym głosem
- bo nie lubię jak ładne dziewczyny płaczą co ci jest?
Gdy zrozumiał ze nie mogę nic mówić (głównie ze strachu przed tym co będzie dalej ale też z żalu ze najbliższa mi osoba wyjechała ot tak) powiedział :
-choć pójdziemy do jakiejś kawiarni , opowiesz mi wszystko ,gdy pokiwałam głową pomógł mi wstać . Dziwiło mnie to czemu ma na sobie kaptur i widać tylko jego twarz i to była zawiązana bandamką.Ale tak czy siak oczy miał piękne...

(Louis)
Ten breloczek, lubiła One Direction tylko czy ona mnie nie rozpozna nie chciałbym tego ,ale w sumie sam zaproponowałem żeby ze mną poszła . Była jak był widzieć bardzo przygnębiona nie mogła mówić ledwo oddycha la z żalu , nie mogłem obok niej tak obojętnie przejść , dziwnie się przy niej poczułem ... 
Jakoś tak inaczej nie wiedziałem co to za uczucie . Podeszliśmy do kawiarenki a ona stanęła i powiedziała : 
-kim ty jesteś?
nie wiedziałem co odpowiedzieć...

------------------------------------------------------
No w końcu jak dla mnie to długo nie wstawiałam tu żadnego wpisu
Dedyk dla przyjaciółeczki (ona już wie że chodzi o nią)  pannę Asię
panny Marty  która kocha MTT :-) (more than this)
pnnie Juli737emo z "Bravo.pl" która już mnie wypytuje o to co jej obiecałam:)
(w innych rozdziałach bardziej to rozwinę) :):):):)

1 komentarz:

  1. Rozkręca się....
    Dawaj szyko następny, już sie nie mogę doczekać ;-)

    OdpowiedzUsuń