piątek, 24 maja 2013

ROZDZIAŁ 65

(Zayn)
Nagle wszyscy popatrzyli się na 4 (dziewczyny właśnie wpadły do salonu)
- Uooo- to było od nas 
Dziewczyny przerażone stały na środku salonu,a my czekaliśmy co będzie dalej.
- Pytam? To prawda?- krzyknął
- Nathan przestań- uspokajała go Lana
- Tak?- krzyknął znów nie zważając na Lanę ,  mocniej ściskając kołnierz( wiecie o co chodzi) bluzki Toma- pytam czy tak?!
Tom milczał, patrzył tylko z nienawiści na Nathana 
- Nie jesteś wart Lulu- powiedział w końcu
Teraz wszystko stało się w jednej chwili, Nathan puścił Toma i chciał rzucić sie na niego , ja skoczyłem ,złapałem go za ręce  i wygiąłem do tyłu, Lana stanęła między nimi. 
- Nie dożyjesz jutra! - krzyczał wściekły Nathan i wyrywał mi się spod uścisku
- Ona cię nie zdradziła w przeciwieństwie do ciebie!- powiedział Tom
Zatkało mnie
- Tak ty z Camilą -ciągnął dalej Tom - sam widziałem. Najpierw romansik na teledysku, widać było coś po was, ale co nikt tego nie zauważał .Fajnie ci było nie? Zagrać sobie uczuciami Lulu? 
- Czekajcie -krzyknąłem - czy ja dobrze rozumiem ? Ty- zwróciłem sie do ofiary moich rąk- zdradziłeś Lulu ? I to z Camila? Nie no ty jesteś nienormalny!
Prawda jest nienormalny, gdybym ja miał taką dziewczynę w życiu bym jej nie skrzywdził, Lulu podobała mi isę od samego początku ale nie aż tak żeby coś , po prostu była super dziewczyną ,miłą , czasami wredna, i straaasznie zwariowaną. 
- Nathan już spokój - powiedziałem
- Tak? A fajnie by ci było gdyby twój przyjaciel, ktokolwiek posunął Perrie?
- No nie, ale ja bym się na niego z pięściami nie rzucał od razu.
-Ej, ej nie zapedzaj sie - krzyknął do Natha Parker - nic takiego nie było
-Pokłóciłem sie z Lulu a ty od razu poleciałeś spełnić swoje marzenie, i co fajnie było?
- Człowieku gdybyś sie z nią pokłócił to by tak tego nie przeżywała.
- No i ?
- Ona sama chciała
- Nawet gdyby błagała, jako mój , teraz już były, przyjaciel nie powinieneś tego robić . I jakoś trudno mi sobie wyobrazić, że Lulu chciała żebyś ją ruchał!
Nathan coraz bardziej mi się wyrywał 
- Wyprowadź go -powiedziała Lana 
Chwile potem byłem z nim w osobnym pokoju , gdy wychodziliśmy kątem oka zobaczyłem że Lulu płacze.
- Człowieku puść mnie!- krzyknął Nathan
- Musisz isę opanować
- Łatwo ci mówić 
- Wiem jak jest, nawet nei wiesz jak bardzo. Gdybymy byli w Londynie spokojnie bym ci dał go pobić
- Zabije tego popierdoleńca! -powiedział zaciskając pięści
-Ale jesteśmy tu - ciągnąłem nie zważając na jego teksty - i ty jesteś temu winny, ty zacząłeś z Cam a Lulu siedzi teraz i przez ciebie płacze.
- Wiem no ale kurwa, że Tom?
- Ale spójrz na to z innej strony, jesteście kwita 

CDN...

--------------------------------------
Widać nowa ankieta, nie? Okeeej , nie zsyłajcie na mnie Ruskiej mafii za to co napisałam :)
Teraz tak bo mam pomysł na koniec, ale nie wiem jaki po przeczytaniu bloga mojej siostry Izy, (tak o tobie mowa) mój plan z saddy endem legł w gruzach , bo miałam coś podobnego przygotowanego, ale mam dwie opcje, wiec jak bo to już , mimo sondy, powoli się kończy opo:)
Liczę na długie komentarze, każda linijka przyśpiesza bicie mojego serca o jakieś 100 ma minute :)
Kocham was siosrty , myślę że nie macie mnie dosć bo ja już siebie , szczerze, mam:)
Czytajcie komentujcie, polecajcie:) 
A i dzieki Karolina i nie tylko ona  , za motywacje :)

4 komentarze:

  1. Teraz to najlepiej zwalić na mnie c'nie? ;D
    Ale i tak Cię kocham <3
    .... PO PRZECZYTANIU TEGO ROZDZIAŁU STWIERDZAM, ŻE MA SIOSTRA JEST GENIALNA I CHCĘ WIĘCEJ, BO JUŻ NIE MOGĘ WYTRZYMAĆ!
    ALE SIĘ POROBIŁO!
    CHCĘ WIĘCEJ!
    .
    .
    .
    K
    O
    C
    H
    A
    M

    T
    E
    G
    O

    B
    L
    O
    G
    A
    .
    .
    .

    Masz długi kom ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. HAHAHAHAHAHAHA PRZEPIĘKNY ROZDZIAŁ.
    Nie no, zajebisty.
    Zajebista zajebistość :3
    Ach, aż mi poziom cukru podskoczył jak wyobraziłam sobie wkurwionego Nathana... *w*
    To teraz skopiuję pomysł od Izy.

    K
    O
    C
    H
    A
    M

    T
    E
    N

    B
    L
    O
    G

    I

    C
    I
    E
    B
    I
    E
    :****

    OdpowiedzUsuń
  3. super ten post :)

    OdpowiedzUsuń