niedziela, 20 stycznia 2013

ROZDZIAŁ 51

(Lana)
- Gdzie sie wszyscy podziali?-spytałam 
- Niall, Zayn,Karolina wrócili z dworu -poinformował mnie Harry - Camila , Lulu i Nathan mówili coś o spacerze a Liam dzwoni do Danielle 
-  Ato dobrze , nie będziemy im psuć dyskusji -pokazałam na Zialla i Karolinę - ale wy chodźcie
Louis i Harry wstali i poszliśmy do mojego pokoju.
- I,co chciałaś? - spytał Louis
- Czytajcie - podałam im karteczkę
Dawno już podjęłam tą decyzję , ale teraz w chwili ciszy ja przemyślałam i wyszło że chyba będzie dobrze.
- Ale po co ty nam to pokazujesz?- spytał Lou 
- Bo.. Kurde to jest trudne ...
- My z tym nic nie zrobimy ..- powiedział Hazz 
- Proszę... tylko się nie denerwujcie , ja nie mogę , nie mogę się z wami pokazywać ...najlepiej jakbyśmy przestali sie przyjaźnić dla...
- CO?-przerwał krzycząc Louis
- ...waszego dobra..., Louis spójrzmy prawdzie w oczy , mój tato się was czepia , pobił cie nie pamiętasz?On  myśli ze mnie porwałeś.A do tego Victor
-Ale..-przerwał Harry 
-Nie przerywaj mi -powiedziałam- powiedział zę was tez dopadnie ,wiecie co ja bym sobie zrobiła jakby się wam coś stało? Musze..
(Karolina)
- Tak, ciebie za to każą- powiedział ze smiechem NIall
- Za co?-spytał Zayn
- A bo ja wiem pewnie za te papierosy bo wiesz to oni wymyślili żeby w każdym prawie każdym teledysku była woda ..
- Tobie za to nie chcieli pozwolić śpiewać 'aw' w Heart Attack 
- Tak ale zagroziłem że nie zaśpiewam ,żadnej piosence na Take Me Home i pozwolili , za to w Kiss You ma też być woda 
- Taaa ale z kartonu geniuszu
Cała ósemka (czyt. Ja Camila,Lulu,Nathan,Martha,Liam ,Zayn,Niall) wybuchnęliśmy śmiechem .Wszyscy nagle sie uciszyli gdy na górze trzasnęły drzwi ,zaraz zbiegł Louis i wyszedł bez słowa , chwile po nim zszedł Harry. 
- Nie chce was wyganiać ale chyba bedzie lepiej jak już pójdziecie - powiedziałam do Niallera

Ciąg Dalszy Może Nastąpi...

-----------------------------------------------
Czy przyjaźń Lany i chłopaków przetrwa?Jak potoczą sie losu bochaterów? 
czytaj to sie przekonasz xD
Jaaaa jesteśmy królami xD
taaa... odwala mi 
Z ostatniej chwili ; Moja mama nie może patrzeć na kisiel
 (do jedzenia , Julka nie miej skojarzeń)ani go jeść .

2 komentarze:

  1. 'Ciąg Dalszy Może Nastąpi...' - co to ma być?
    Nastąpi, nastąpi inaczej cię znajdę!

    Ich przyjaźń ma przetrwać!!!
    Buziaczki sis ;-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaaa, jasne. Na pewno chodzi o ten do jedzenia ;p
    HAHAHAHA jestem nienormalna.

    Może? MOŻE? MOŻE?! Nastąpi na pewno, ja tego dopilnuję.
    Czekam na kolejny ^_^

    OdpowiedzUsuń