niedziela, 17 lutego 2013

ROZDIZAŁ 60 cz 2

(Lulu)
Wplątałam ręce w jego włosy , chwilkę później zadzwonił telefon. Tom prawie nic nie robiąc wyciągnął go z kieszeni stuknął nim o stół (na którym ciągle leżałam) i rzucił na podłogę.Oderwałam się od niego.
- Chy-chyba musisz iść - powiedziałam cicho 
- A ty?
- Ja tu zostanę
- Dlaczego?
- Nie mam ochoty oglądać ani jednego z nich
- Ja też nie, gdybym spotkał teraz...Nathana, nie wiem czy bym się powstrzymał ...
- Co ja mu powiem?
- Nic on nie musi wiedzieć
- Nie chce być jak on
- Nie jetseś
- Ale...
- Nawet nie wiesz- przerwał mi- ile czekałem , jak bardzo pragnąłem tego żeby cie przynajmniej raz cie  pocałować
- Tom...
-Jak bardzo chciałem żebym mi mówiła to wszystko co jemu
- Co?
- Ile miałem nieprzespanych nocy gdy dowiedziałem się że jestem z nim a później ile snów z tobą
- Naprawdę?- spytałam zaskoczona, w sumie dobrze go znałam i w jego oczach nie widziałam ani trochę kłamstwa
- Tak, dobijał mnie widok was całujących się
- Ale Tom...
- Ale to nic nie zmieni...prawda?
Odwróciłam wzrok
- Niestety , znaczy nie wiem
- Jak 'Nie wiesz' ?
- No bo nie chce żeby coś się między nami zepsuło  
- Skąd masz pewność?
- Bo wiem że by nam nie wyszło
- Trudno, przynajmniej wiesz co czuję
- Tom..- odetchnęłam - ale to co powiedziałeś , jeszcze żaden chłopak nie powiedział mi takiego czegoś. Ale proszę nie mów nikomu co tu sie stało
- Spokojnie , nie powiem - pogładził mnie po policzku - nikomu...
- Nie znałam cie od tej strony ...
- Ludzie się zmieniają.
- No tak ,ale lepiej jak już pójdziesz...
- Tak
Pomógł mi wstać i poszedł ja zostałam sama. Znów zaczęłam myśleć co On mi zrobił....

CDN.............

----------------------------------------------
Wiem krótki ale Ktoś (tak Jula patrzałkuję na ciebie) chciał już przeczytać xD
Nie wiem jak wam sie podoba :)
A i znów sie spytam co byście zmieniły w Lanie , sorry ze ciągle o nią się pytam ale , coś mi nie gra  np. to ze wszystko bierze do siebie, i że za dużo o tym myśli :)
dobra nieważne polecajcie , komentujcie , czytajcie xD

4 komentarze:

  1. JEZU CHRYSTE...

    Kolejny zajebisty rozdział. YYY zajebisty? To za mało powiedziane, cholera. Po prostu kolejny nieziemski rozdział, przy którym cały czas miałam banana na ryju i było po prostu magicznie... Przeczytałam 3 razy, takie to było zajebiste. Po prostu powinnaś dostać Nobla za ten rozdział.

    CZEKAM NA KOLEJNY <3

    HAHAHAHA wiem, nie dam ci żyć ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAAle jaja!
    Myślałam, że będzie coś więcej, ale i tak rozdział ZAJEBISTY!
    .........ALE SIĘ JARAM! Jaki Tom jest słodki!
    Cały dzień będę to przeżywać!
    ONI POWINNI BYĆ TERAZ RAZEM!
    Tulu, Lom - już ksywkę wymyślam ;)

    Ale z drugiej strony, co z Nath'em?
    Sory Młody, ale jest FOCH!

    No, ale.... KURDE!
    JARAM SIĘ TYM BARDZIEJ NIŻ FRETKA JEREMIASZEM!

    Powiem jeszcze jedno, by już Cię nie męczyć...
    MAM SIOSTRĘ GENIUSZA! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piernicze, ta już ksywe wymyśla...

      HAHAHAHAHA FOCH, rozwaliłaś mnie xD
      Wiesz, skoro cały dzień, to niewiele ci pozostało... xd

      Usuń