środa, 26 grudnia 2012

ROZDZIAŁ 46

(Lana)
W szkole nudno , beż chłopków to nie to samo . Karolina wysłała mi esemesa że Camila zaciągnęła ją na koncert The Wanted  , wiec w domu tez będzie tak nudno.Na przerwie między moim  angielskim a matmą  zaszyłyśmy się z Lulu w łazience dziewczyn. Była akurat długa przerwa Nie miałyśmy co robić a Lulu jak to ona zaczęła odstawiać
Zwijała się ze śmiechu, ledwo mogła mówić , pokazała na ścianę
- Ona jest blada jak ściana - powiedziała miedzy śmiechami , zaczęłam ją nagrywać
- Patrz komar, daj mi kamerę- wyrwała mi telefon i przystawiła do robaka mało go nie miażdżąc.
Podeszła do drzwi i zaczęłą z nimi ...prawdopodobnie to niał być taniec
- Jakie ona ma zawieszenie - pokazała na klamki 
- Nie no chyba tu - pokazałam na zawiasy 
- E tam ważne ze jakieś ma 
Po chwili znów zaczęła z nimi tańczyć  ale się potknęła .Zrobiłam zbliżenie.
-To ty tak swoja Lulu na pierwszym tańcu? Koniec z nimi i wiesz co?- zaczęła gadać do drzwi ,  ja mało nie popuściłam ze smiechu . - Zdradziłam cię !
- Z kim?- spytałam - albo nie czekaj: z czym?
- Z nimi- poszła do okna i dotknęła delikatnie ramy - białe , proste , ceramiczne -powiedziała jakby ęw reklamie i zachwalała okno zaznaczając "r"
- No chyba plastikowy - udałam zszokowaną 
- Nie właśnie że ceramiczny 
- Matko i le twoja mama musiała się śniegu najeść zęby takiego bałwana urodzić- rzuciłam , Lulu nie reagowała zbytnio na to gdy ktoś mówił o jej mamie a sama sie zaśmiała. Usiadłyśmy na parapecie
- Lana, gdzie twój książę?
- Jaki znowu książę?
- No książę Harry- zaczęła się śmiać a ja razem z nią
- Przecież ja i Harry to przeszłość
- Wiem i dlatego się pytam bo się nabijam- uspokoiła się
- Lulu, ty coś bierzesz? Czy to to że Nathan jest w trasie na ciebie tak działa?
- Nie biorę nic ....Co ja tobą jestem ? 
- Ejjjjj!!! Nie przeginaj bo się obrażę
- Dobrze kochana dobrze -uśmiechnęła się
 Zadzwonił dzwonek , wyłączyłam kamerkę i wstałam . 
- Miałam ci coś pokazać , ale to na następnej przerwie chyba że jesteś tak niecierpliwa...
- Jestem - potwierdziła szybko
-To trudno , będziesz musiała poczekać
poszłam na matmę a Lulu na angielski.

To Be Contioued ...

-----------------------------------------------
I jak może być? :):):) Kocham Was<3 <3 <3 <3

5 komentarzy:

  1. Taniec z drzwiami, zdrada z oknem, jedzenie śniegu i urodzenie bałwana! ;-D
    Skąd ty bierzesz te teksty?
    Śmiałam się jak głupia do monitora ;-D

    Dawaj szybko next ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. czytam i mam zaciesz do laptopa a mam WTF ahahhaah super rozdział czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia? Z tumblra, jest ich tam cała masa :)Naprawdę zabawny rozdział, zapewne jutro wrócę się do początku Twojej historii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z koleżankami w łazience lepsze koncerty odstawiamy xd
    Nie no, to z tym oknem to mnie rozwaliło kompletnie xd
    Czekam na następny xd

    OdpowiedzUsuń