czwartek, 8 listopada 2012

ROZDIZAŁ 32

(Louis)
I znów zaczynała się kolejna noc, miałem okazję z Laną teraz pogadać .Przez cały dzień spała .W końcu po dłuższej rozmowie zapytałem 
- Lana, ale powiedz szczerze...
- Co?
- Brałaś coś ?
- W sensie?
- Oj wiesz w jakim ... Wiec...?
- Nie ,ale po co ci to?
- Bo lekarze wykryli w tobie , czy u ciebie .. że brałaś jakieś leki , nie wiem, zmieszanie z narkotykami..
- Ja? No, leki tak ale... -zmieszała się
- Tak ,wiem .Było po tobie widać 
- No ta a to ze mało nie umarłam to co było ? -spytała 
Przyszedł lekarz ,nie zdązyłęm jej odpowiedzieć bo powiedział
- I co ? Dobrze się panna czuje?
- No..Tak
- I  tak trzymać , jak się nic nie będzie działo prze noc to jutro się już pożegnamy-wyszedł
- Słyszałeś?-spytała się  mnie
- Słyszałem ,i się cieszę .Ale wracając ,pamiętasz co było przed tym jak... wiesz...?
- Nie pamiętam .Ostatnie co zapamiętałam to to że przyszedłeś po mnie żeby mnie zabrać na koncert.A dalej nic ...
- Ktoś tu był, a ściślej Victor
- Co!- krzyknęła
- Tak, ale ciszej .Nie wiemy co on chciał i prawdopodobnie to on zrobił to...
- Matko, ja już nie mogę po co wy mnie ratowaliście?
- Ty i te twoje gadki - uśmiechnąłem się- pójdę  zadzwonić do Zayna -wyszedłem i tak jak mówiłem zadzwoniłem do Zayna żeby jutro po nas przyjechał ok 10  .Noc minęła dobrze nic się nie działo ,rano przyszedł lekarz i wręczył jej wypis  i czekaliśmy na podwózkę . Ja mojego samochodu niestety nie miałem bo jak byłem dwa dni temu w domu to na piechotę...

CDN...

--------------------------------------------------------------
Dla Juli i Izy <3
coś weny nie miałam - wybaczcie...

3 komentarze:

  1. Daj spokój!
    Rodział świetny.
    Pisz dalej!
    Czekam ze zniecierpliwieniem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam.
    Młahaha, a ja wiem co będzie dalej ^_^
    Szlachta. Ale nie powiem, tajemnica lekarska xd
    Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty znowu z ta lekarską ?xD nie no super ale wiesz co? ty tez się czegoś nie biedziesz spodziewać ....chyba....:)

      Usuń