wtorek, 13 listopada 2012

ROZDZIAŁ 34

(Lulu)
Obudziłam się w środku nocy znaczy było gdzieś ok 23  ,napisałam do Monicki że przepraszam i jestem u Nathana ,ze żyję i będę rano.I zasnęłam choć było trudno , teraz w pełni do mnie dotarło co zrobiłam , co przeżyłam no ...ja i Nath...no wiadomo co...W końcu usnęłam .
(Lana)
Rano wstałam wcześnie dość wcześnie bo była 5 rano (o.O).W kuchni na dole dzis wyjątkowo zastałam tatę który tylko jak mnie zauważył rzucił sie na mnie w uścisku .
- Cześć tato
- Moja córeczka , nawet nie wiesz jak bardzo się o ciebie bałem .Przepraszam cię bardzo,że nie przyszedłem do szpitala ale mieliśmy tyle pracy , a szef nawet nie chciał słyszeć o zrywaniu się z pracy
- Tato, tato spokojnie żyje , ale do niedługa - popatrzył się na mnie- no przecież jak będziesz mnie tak ściskał to nie dożyje następnej godziny - puścił mnie
- Przepraszam ... przyszły twoje sprawdziany i kartkówki ze szkoły...
- To tu nie daja po prostu do rak tylko wysyłają?
- No, tak -podał mi je - bardzo dobrze ....
Popatrzyłam angielski, jedna 5 jedna 5- ,historia 4 , 5, 5+ matematyka ,no tu już trochę słabiej 3 , 4- , 4 , 4+ nawet nie wiem kiedy ja to zdążyłam napisać 
- Łał -powiedziałam 
- Ale powiedz , córciu ,dobrze sie czujesz? 
- No, tak a czemu miałabym sie czuć źle?Wyszłam dopiero ze szpitala, wiem .Ale sie tak o mnie nie martw dobrze? -pierwszy raz rozmawiałam z tatą tak normalnie odkąd tu przyjechałam ,a byłą tu już 1 miesiąc no prawie cały 
- Zapomniałbym. ...- podszedł do szafki ,wyciągnął pudełko i mi je podał   -Wszystkiego najlepszego,masz już 14 lat 
- Kiedy ja miałam urodziny? Znaczy, którego dnia ?
- 21 kwietnia ,no, jest 27 tydzień temu 
- Co to jest? Na jaką literę -pytałam głupkowato zamiast po prostu otworzyć i sprawdzić na L?-Tato wzruszył ramionami -l...,l....,laptop? - otworzyłam  - lalka ? -na dnie leżała mała lalka w zółtej sukience taka barbie ,no pt super no,ok ja mam dopiero albo już 14 lat ale bez przesady
Tato zrobił wielkie oczy 
- To nie to pudełko -zabrał mi je i podał te dobre , otworzyłam, paczka gumowych bransoletek , tych co ja po prostu kocham , bandamka, płyta i bluzka z One Direction .Skąd on wiedział ze ja ich lubię ?Popatrzyłam głębiej było jakieś mniejsze pudełko otworzyłam a w środku ... komórka? Tak to była komórka i to nie byle jaka bo to był niebieski sony sricson galaxy!
- Dzięki tato , dzięki -rzuciłam się na niego i przytuliłam
- Musiałem ci to jakoś wynagrodzić 
- Nie musiałeś....Naprawdę
- Jestem twoim tatą , a trak a propo to kiedy idziecie do szkoły ?
- W sumie sama nie wiem - do kuchni weszła Martha - cześć siostra - chyba nas nie zauważyła bo szla jakby dopiero co wstała .Popatrzyła się na mnie i na pudełko ,  walnęła się w czoło z otwartej  ręki.odbiegła do mnie i mnie przytuliła
- Cześć mała , najlepszego! - krzyknęła
- Dobra ale mnie zostaw , dość już czułości jak na dzisiaj .A tak w ogóle to co ty tak prędko tu robisz?
- No zaraz jadę na uczelnię , wałąśnie tato wiesz jak cię kocham -zwróciłą sie do taty
- Podwiozę cię , podwiozę -uśmiechnął się
- Dzięki , to a zaraz będę gotowa -pobiegła na górę
- Ja się pójdę położyć aaaaaaa w sumie i tak nie usnę , -wskoczyłam przez oparcie na kanapę w salonie,oczywiście pierwsze co zrobiłam to przełożyłam kartę z mojego starego fona do nowego  .Puściłam sygnał do Lulu a ona odebrała , nie spodziewałam się tego
- Heeeejpowiedziałam -sorry ze budzę
- Nie budzisz , dziewczyno....Ja nie ,śpię prawie przez cała noc , jak tam w szpitalu? Pozwolili ci z stamtąd zadzwonić?-zaczęła mnie zasypywać pytaniami
- Ej, spokojnie , ja już wyszłąm od wczoraj jestem w domu
- i ty mi tego nie poweidziałąś?
- Noooo..... tak wyszło... sorry 
- Dobra opoowiesz mi dzisiaj w szkole
- To co dzisiaj idziemy?
-No łał , szybka jesteś... rozłączam się pogadamy jak się zobaczymy
Po dwóch godzinach oglądania 4 fun.tv wyszłam z domu i udałam się do szkoły ....

CDN....

0----------------------------------------------
Wiem nudne ale serio pół nocy to pisałam i przez to usnęłam na Niemcu wiec doceńcie pliiiz :)

8 komentarzy:

  1. Jak jeszcze raz powiesz że to genialne opowiadanie jest nudne to nie wiem co ci zrobie!

    Świetny jak zwykle!

    Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Iza już tak ni gadaj bo dobrze wiesz ze jest jak an razie nudne nie?
      Może bedzei lepiej...

      Usuń
  2. Oj tam oj tam. To jest zajebiste ^_^

    Kiedy nowe konto na bravo?.
    I nowy rozdział?.
    xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julka i tego i tego nie wiem na bravo muszę sprawdzić czy mi przysłali a co do rozdziałów nie mam weny...:(

      Usuń
    2. Mogę ja założyć ci nowe konto. Powiesz mi tylko jaki chcesz nick, a potem zmienisz sobie hasło ;D

      Usuń
    3. dobra , u mnie coś nie chcą przysłać... Login ; albo =Ratatata= albo!kaBUM! hasło mi przyślij na pocztę i dzięki dzięki dzięki <3 Ale jeśli nie chcesz to nie musisz ...

      Usuń
  3. Ok. teraz nie wiem, czy znajdę czas, ale postaram się w tym tygodniu ci założyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. dzienki na poczte ni hasło przyślij <3

    OdpowiedzUsuń