sobota, 10 listopada 2012

ROZDZIAŁ 33

(Lana)
Dzień później wyszłam , przyjechaliśmy ok 17 do domu każdy w swoja stronę .
Po przyjsciu okropnie mi się nudziło. Chciałam się zmusić do nauki, ale moje lenistwo wygrało. Znowu. Wysłałam smsa Lou, żeby przyszedł, jeśli może. Po 10 minutach pojawił się. Zaproponowałam, żebyśmy obejrzeli jakiś film. Mieliśmy do wyboru "The Ring", "Step Up" i "Prometeusz". Wybraliśmy ten trzeci. Usiedliśmy na kanapie i włączyliśmy film.. Czułam się świetnie.

(Lulu)
Gdy już wypełniłam moje obowiązki związane ze szkołą, zadzwonił Natham z pytaniem, czy może przyjść. Oczywiście się zgodziłam. Jak już przyszedł, przywitałam się z nim całusem w policzek. Usiedliśmy na łóżku, najpierw rozmawialiśmy, a potem zapadła cisza. Była 18:00. Nath powiedział, że możemy pójść do niego do chaty, do chłopaki gdzieś wyszli. Zgodziłam się. Gdy już dotarliśmy do nich do domu, poszliśmy do jego pokoju. Usiedliśmy na łóżku. I znowu cisza. Nagle przerwał ją Nathan.
- Naszła mnie dzika myśl.
- Jaka?
On nic nie odpowiedział, tylko zaczął mnie całować w usta, potem po szyi... Przy tym ściągając mi bluzkę.
- Nathan, przestań! - powiedziałam odpychając go. - Jestem po pierwsze nie pełnoletnia, a po drugie, nie wiem czy jestem gotowa...
- Oj Lulu, nikt się nie dowie, a poza tym, ja jestem wyrozumiały i wiem, że to twój pierwszy raz.
- Ale tak bez gumki?
- Spokojnie, jestem przygotowany.
Pokazał mi owe opakowanie z gumkami. Zaczęliśmy się całować, położyłam się, a on był nade mną. Ściągnął mi bluzkę. Nie pozostałam mu dłużna. Potem on jednym ruchem pozbył się moich spodni. Byliśmy nakryci kołdrą, więc nie było mi zimno. Teraz to ja byłam guru. Najpierw namiętnie go pocałowałam, schodząc coraz niżej. Całowałam jego klatę, aż natrafiłam na spodnie. Był mały problem z paskiem. Ale kiedy już pozbyłam się Nathanowych spodni, ujrzałam bokserki z napisem "Szef szefów". Rozbawiło mnie to. Potem Nathan znowu był na górze. Całował moją szyję, dekolt, a potem zdjął mój stanik. Całował i pieścił moje piersi. Oblała mnie fala rozkoszy. Potem zdjął mi majtki. Ja zerwałam z niego bokserki, po czym on podał mi jedną gumkę. Założyłam mu ją. Wszedł we mnie. Jego ruchy były dość szybkie. Oboje jęczeliśmy z podniecenia. Bolało jak chol.era ale równocześnie sprawiało mi to przyjemność. Wbiłam paznokcie w jego plecy. W końu doszliśmy. Nath wyszedł ze mnie, położył się obok mnie i przytulił. Ja też go przytuliłam.
- I jak? - zapytał uśmiechnięty.
- Nieziemsko. - odpowiedziałam.
Nagle zadzwonił mój telefon.
- Podaj mi spodnie.
Zaśmialiśmy się, a potem podał mi spodnie. Wyjęłam telefon z kieszeni, spodnie rzuciłam w kąt i odebrałam.
- No?
- Lulu? Tu Zayn, wiesz może gdzie jest Louis i Lana?
- Nie wiem, a co?
- Nie nic. A ty gdzie jesteś?
- Eeee u Nathana...
- Co robicie?
- ...
- Halo?
Rozłączyłam się.
- Dlaczego się rozłączyłaś?
- Pytał się co robimy, nie słyszałeś?
- Trzeba było coś wymyśleć.
- Ale co?
- Nie wiem xd
Pocałował mnie. Była godzina 22:00, więc zasnęliśmy. To był najszczęśliwszy dzień w moim życiu.

CDN....

---------------------------------------------------------
prosze bardzo tym razem to ja tylko to redagowałam cała i trochę zmieniłam
Julia (Lulu) dzięki sama lepiej bym tego nie  napisała lepiej :)

8 komentarzy:

  1. 18+ podoba mi się!
    Nathan, ty zwierzu!

    Brak mi słów, by to opisać....
    Ale powiem jedno: to jest zajebiste!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ^_^ Za dużo się naczytałam tych imaginów +18 z Nathanem i naszła mnie dzika myśl żeby taki tu napisać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty i te twoje "dzikie myśli" Tom ci pomógł nie? xD

      Usuń
    2. Nie, ja to sama wymyśliłam ^_^ Tak wiem, zboczona jestem ale cóż. Nathan, idź być piękny gdzie indziej! xd

      Usuń
  3. Hej, dlaczegoś konto na bravo usunęła? :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie usunęłam tylko mi zablokowali bo niby nie mam skończonych 13 lat ale 9latki mogą nie? N a razie pisz jak możesz do mnie na pocztę a ja może jak mi się uda założę drugie konto....:(:(:(:(:(:C:C:C:C:C:C:C:C

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde, to kijowo :c Ok, to załóż se nowego maila i szybko konto na bravo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. założyłam nawet 2 ale jak wysyłam nie przychodzi mi :C będę czekać a jak na razie to pisz tu albo na maila jeśli chcesz ja jak mi przyjdzie to założę....

      Usuń