niedziela, 25 listopada 2012

ROZDZIAŁ 38

(Lana)
Otrząsnęłam się i podeszłam bliżej "kanapy". Dziewczyna , musiała jakoś poczuć że stoję  obok niej bo się obudziła.Usiadła i przeczesała palcami grzywkę ściętą ostro od głowy na ukos .
- Hej,jestem Karolina - powiedziała jak gdyby nigdy nic
- Lana, a mogę wiedzieć kim ty jesteś, co tu robisz i dlaczego jesteś u mnie w pokoju?
Położyłam wszystko na podłodze 
W tym samym czasie przyszedł do mnie sms ,wyciągnęłam telefon , od Lulu , przeczytałam i szybko odpisałam "I jak było?".
- No wiesz...- powiedziała niepewnie
- Dobra , zacznijmy po kolei. Co ty tu robisz?
- Przyjechałam , jestem , znaczy Monica to moja ciocia, a przyjechałam z siostrą Camilą
- Okej to już wiem , a mogę dlaczegoż ty tu teraz przyjechałaś?- hehe pobawię się w policjanta - I gdzie Camila?
- Ona śpi w salonie, teraz bo w naszym domu dziecka sie zawalił dach , my wprawdzie mamy rodziców ,ale oni teraz wyjechali a my na ten czas jesteśmy w domu dziecka - powiedziała , a ja pomyślałam ze juz wystarczy
- Super jeszcze tylko ile masz lat i możemy iść spać?-powiedziałam z uśmiechem , chciałam jeszcze zadzwonić do Lulu
-Piętnaście i pół
- Oookej już cię lubię , tylko co zrobimy? Mamy tylko tyle miejsca ,czekaj u Monicki taty się nie położysz ja też nie , u Marty tez nie wszyscy mamy małe łóżka,  salon zajęty
- I co teraz?-spytała jakbym miała ją zaraz wygonić z domu. Pomyślałam...
- Ehh , kładź się -kazałam jej i podeszłam do balkonu  , popatrzyła się na mnie - dobrej nocy
- Eee? Co ty robisz?-spytała zaskoczona widząc że przechodzę przez barierki
- Ni zmieścimy sie na jednym łóżku , a ja nie mam zamiaru spać na podłodze , tobie tez bym nie dała
- Ale gdzie ty idziesz?
- Jakby się pytali to powiedz ze jestem u - zastanowiłam się nie wiedziałam czy się przyznać że idę do Louisa czy powiedzieć że idę spać do Lulu- ... Lulu
- Okej ale wrócisz rano
- Zaiste
Zeskoczyłam na ziemię to było pierwsze piętro na na szczęście bo gdyby było wyżej moja odwaga nie byłaby już taka. Usiadłam pod drzewem teraz uświadomiłam sobie że mi jest zimno, nie wzięłam żadnej bluzy tylko siedziałam w krótkim rękawku.Wyciągnęłam telefon i wybrałam numer do Louisa , w sumie mogłamzadzwonić do Lulu ale ona dzisiaj śpi u Nathana , odebrał od razu.
- Hej coś sie stało- zapytał
- Nie obudziłm cie ?
- Nie jeszcze sie nie położyłem
- Aha mogłabym dzisiaj u was przenocować?Mam taki mały problem z miejscówką żeby sie położyć powiem ci później , to jak mogę?
- Tak, gdzie jesteś podjadę po ciebie
- Nie, przyjdę to nie tak daleko - wstałam i zaczęłam iść w stronę ich domu
- Nic ci się nie stanie?Wolałbym żebym po ciebie przyjechał - nagle w głowie zawdzięczały mi słowa "Zakochany" nie no to przesada
- Louis! Nic mi nie będzie już do was idę -rozłączyłam się
Przyszedł sms od Lulu "Super , jutro ci opowiem resztę " .Gdy weszłam do domu One Direction Louis siedział w kuchni , podeszłam do niego.
- Hej , co ci ?-spytałam
- Co? Nic a co?
- Ni nic- tak wyglądała nasza rozmowa, usiadłam obok niego na krześle - gdzie reszta?
- Śpią.I jak podobały sie urodziny?-spytał z uśmiechem
- Zaiste , były chyba najlepsze jakie miałam -powiedziałam z zadowoleniem
- Mam dla ciebie coś - teraz dopiero sie zorientować ze trzyma coś w ręce, podał mi to "coś" co okazało sie MP3
- Ale.. przecież nie musiałeś
- Musiałem , są twoje urodziny a to taki jakby spóźniony prezent bo poprzednią ci zalałem -powiedział
- Dzięki -przytuliłam go a on to odwzajemnił
- Ej! Co tu ...? - usłyszałam głos Perrie
- Hej Perrrie, nas nie widziałaś ok?- powiedziałam
- Ok - poszła a ja  z Louisem  wybuchliśmy cichym śmiechem ....

CDN......

---------------------------------------------------------
No i udało mi sie wepchnąć gdzieś tu Karolinę pewnie sie dziwicie czemu polskie imię?
Dlaczego, sie dowiecie w następnym rozdziale :)
Dla Juli , Izy i Karoliny  heh kocham was <3 <3 <3



5 komentarzy:

  1. Jak nic Lana i Louis będą parą!
    Ja to w kościach czuje!

    Pisz następny bo nie wytrzymam!

    Ja też cię kocham <333

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko rozdział chcem sie dowiedzieć wiecej o karolinie


    karolina

    ps tez cie kocham:* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję w kościach, iż Lana i Lou będą parą.

    Nie mogę się doczekać, jak Lulu będzie opowiadać Lanie, ach och ech.

    Czekam na następny ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię siostrzyczko:
    http://addictedtoyoutw.blogspot.com/ ;-D

    OdpowiedzUsuń