środa, 17 października 2012

ROZDZIAŁ OSIEMNASTY

(Lana)
*noc*
Wstałam z łóżka , obudził mnie jakiś hałas . Podeszłam do okna ,nic ,cisza .Znów coś gruchnęło.Poczułam się  jak w horrorze... Przeszłam po ciemku przez korytarz a na samym końcu natknęłam się na dosłownie coś znaczy chyba kogoś bo krzykną cicho jak mało się o to coś nie przewróciłam.Zapaliłam szybko lampkę w telefonie naświeciłam na przeszkodę - dziewczyna ...
-hej-powiedziała i sie uśmiechneła - co ty tu robisz?
-ja ? to ty w nocy dom nam rozwalasz...
- wywróciłam się jak szłam do kuchni , dobra tematu nie było  ok?
-ok -poszłam , jakaś dziwna ale ok nie znam jej, uśmiechnęłam się

*rano*
I znów   to samo - do szkoły przyjdę , ktoś mnie wyciągnie na dwór... i tak dalej . Wstałam i się ubrałam dzisiaj padło na niebieskie rurki czarna bluzę i różową koszulkę .Popatrzyłam na kalendarz. 2 kwietnia.Za dwa tygodnie moje urodziny .Zeszłam na dół a w kuchni zastałam Monice i tatę
-cześć 
-dzień dobry powiesz nam gdzie ty wczoraj byłaś?-spytał tato 
- ja?...
- tak ty
-yyy... byłam na spacerze
-i?
- i spotkałam kolegę z klasy , zagadałam się z nim i się spóźniłam.A teraz sorry ale śpieszę się do szkoły- wyszłam i wysłałam sms-a do Lulu .Doszłam było jakoś za 10 ósma.Usiadłam pod szafkami a chwile później rozległ się dzwonek .Z klasy naprzeciwko wybiegła Lulu.
-hej , co mi miałaś powiedzieć?
-czesć , a no właśnie ...- nie zdążyłam dokończyć  bo przyszedł Louis i reszta ;
-hej , my sie jeszcze nie znamy?
- nie, chyba nie , jestem Lana
-ja Zayn to - pokazał na blondyna - Niall a ten drugi to Liam
-tego trzeciego  i czwartego już znam
usiedli koło nas , Harry zaczął czytać gazetę zagle osłupisał
-a tobie co? -spytał Louis
-Lana?-Harry mnie szturchną i to nie było pytanie
-tak?-spytałam
-popatrz -pokazał mi gazetę , reszta zaglądnęła mu przez ramię i (oprócz Louisa) uśmiechnęli się
- no to widzę ze mamy nowa parę -powiedział Niall
-czytaj !-powiedziałam do Harry'ego
-czy Harry Styles ma nową dziewczynę?-zaczął - widziano go ostatnio go ostatnio z dziewczyną której tożsamości nie możemy ustalić...Wieczorem pierwszego kwietnia widziano go na spacerze z ową dziewczyna i jak widać na zdjęciu nie jest tylko przyjaciółką...Czekamy na rozwój sytuacji bo o tej parze będzie głośno .Przedtem Harry gustował w starszych kobietach ale tym razem chciał zmienić...
Popatrzyłam na zdjęcia na pierwszym było jak idziemy na drugim już jak się całowaliśmy a na trzecim jak mnie odprowadza Złapałam się za głowę...
-ej no,  on chyba nie czyta tych gazet nie?-powiedział Louis , wiedział chyba dobrze o co mi chodzi
- ma siostrę która nie dość ze jest  waszą fanką to jeszcze ma fioła na punkcie tych gazet.Ico teraz?
-nie wiem trzeba jakoś zrobic eby przestali o was pisać bo zapowiada się z eto będzie najlepsza plotka..
Zadzwonił dzwonek jakieś dziewczyny przechodzące obok popatrzyły się na mniejakby chciały mnie zabić...
-no to coś czuję ze będe tu miała święty spokój -powiedziałam i w stałam - Lulu gdzie Nathan?
-pojechał w trasę chwilę go nie będzie ... -powiedziała i poszła,zrobiłam to samo weszłam do klasy...

CDN...

piosenka na dzis: Mateusz Mijal i Liber- Winny <3
------------------------------------------------------------
no , po długim myśleniu udało mi się to napisać
do Pati i Oli- jeśli to czytacie (dedyk dla was) zostawcie komentarz plisss:)
no i dla tych wszystkich którzy mnie męczą ;)

1 komentarz:

  1. Teraz to będzie miała przerąbane!
    Cała szkoła wie.... wróc, całe miasto!

    Czekam na nastepny <3

    OdpowiedzUsuń